FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

”P1.

Tak, OKO mogą być stosowane w dowolnych oponach pneumatycznych, dętkowych i bezdętkowych.

”P2.

Tak, to jest bezpieczne i legalne. Produkty OKO są przyjazne dla środowiska i nie są łatwopalne. Przebadane przez niezależne instytuty zajmujące się szkodliwością oraz bezpieczeństwem użytkowania produktów w przemyśle „Chemtox-Trotters„.

”P3.

Tak. Uszczelniacze OKO do ruchu dalekobieżnego nie dopuszczają do zbyt wysokich temperatur, dzięki czemu żywotność opony zwiększa się. Poza tym stosując produkty OKO zwalczamy porowatość opon, która jest naturalnym procesem migracji powietrza przez korpus opony. Opona wyposażona w produkt OKO może wydłużyć jej żywotność o nawet 30%.

”P4.

Nie. Istnieją specjalne inhibitory korozji w produktach OKO, produkty, które hamują korozję stali. Przy każdej zmianie opon, możliwe jest umycie wewnętrznej części felgi. Zaleca się unikania stosowania produktów OKO na chromowane felgi.

”P5.

Produkty OKO przeznaczone do ruchu drogowego zostały przetestowane na różnych prędkościach w różnych pojazdach, w tym ciężarówki, motocykle i samochody osobowe. OKO został przetestowany na torach wyścigowych na motocyklach przy wysokich prędkościach.Zdecydowanie polecane do pojazdów osiągających wysokie prędkości.

”P6.

Nie. Uszczelniacze OKO pozostają płynem wewnątrz opony . Produkt OKO uszczelni otwór pod ciśnieniem, zmieniając swoją konsystencję porównywalną do gumy.Producent daje gwarancję na produkt do 140.000km. jednak w warunkach europejskich możlwe działanie nawet do 300.000km

”P7.

OKO uszczelnia dziury spowodowane przez gwoździe, śruby, szkło, kamienie i ostre przedmioty.

”P8.

Uszczelniacze OKO zostały poddane „testowi siły” w zakładzie GEROTEK TEST FACILITY. Wykazano, że trwałe uszczelnienie OKO było 1.62 razy silniejsze niż naprawa wulkanizacyjna i 7 razy silniejszy niż ” repair plug „. (Biorąc pod uwagę, że naprawa wulkanizacyjna jest na stałe, ponowne uszkodzenie tego miejsca jest słabsze niż uszkodzenie wcześniej zreperowane przez uszczelniacze OKO).

P9. Co powinien zrobić kierowca, jeżeli zauważy wbity element (gwóźdź) w obszarze bieżnika opony?

Według brytyjskich badań Forensic, gwóźdź, który wbił się w oponę pozostanie w niej między 96 do 290 km. Po tym okresie gwóźdź może sam się wysunąć. Zdecydowanie lepiej jest wyjąć go kontrolowanie chroniąc twarz i ciało. Uszczelniacz OKO automatycznie uszczelni powstałą dziurę. Po wyciągnięciu gwoździa kierowca powinien ujechać kilka kilometrów.

”P10.

OKO służy do uszczelnienia wielu otworów. Testy w Aldershot z The British Army udowodniły, że opona której zrobiona 30 dziur służyła jeszcze przez wiele miesięcy. (film dostępny na youtube.pl). Off Road OKO był testowany na jednej z najgorszych budów w Wielkiej Brytanii. Wykazano 95% mniej przestojów pojazdów niż w pojazdach bez uszczelniaczy OKO.

”P11.

Rozmiar uszczelnienia OKO zależy od rodzaju używanego produktu OKO, oraz rodzaju powstałej dziury. Przyjmuje się następujące wartości:

  • OKO Concetrate do rowerów uszczelnia ok 3,5 mm.
  • Onroad OKO dla motocykli, quadów drogowych będzie uszczelniać ok 5mm.
  • OKO Enduro i Motocross i ATV zabezpiecza otwory ok 7 mm
  • OKO onroad RTG do pojazdów ciężarowych oraz autobusów uszczelnia dziury spowodowane przez przebijające obiekty o średnicy 8 mm na drogach lokalnych i dalekobieżnych.
  • OKO LCV do samochodów osobowych oraz dostawczych uszczelnia otwory ok 7 mm.
  • OKO Off Road do pojazdów i maszyn budowlanych uszczelnia ok 10 mm.
  • OKO Off Road mining stosowany w kopalniach Afryki Północnej uszczelnia otwory w pojazdach operacyjnych nawet 20 mm.

”P12.

Od - 45 stopni C do + 45 stopni C. Zarówno OKO Off Road jak i OKO Onroad były używane w pojazdach w gorących warunkach pustyni i na Antarktydzie.

”P13.

Należy natychmiast wytrzeć plamę papierem lub szmatką, namoczyć oraz wyprać. Nie należy zbyt długo zwlekać z wypraniem. Możliwe nie doczyszczenienie.

”P14.

Po aplikacji uszczelniacza OKO należy z prędkością ok 80km/h przejechać ok. 10km. W tym czasie produkt OKO równomiernie rozprowadzi się po wewnętrznej części opony, zatem nie ma konieczności ponownego wyważania kół. Po dłuższym garażowaniu pojazdu (7 dni i dłużej) produkt może spłynąć w dół opony. Należy ponownie przejechać bezpieczną prędkością ok. 10km, aby znów równomiernie rozłożył się po oponie.

”P15.

Nie specjalnie , ale zdrowy rozsądek powinien być stosowany. Unikać kontaktu z oczami, unikać długotrwałego kontaktu ze skórą, nie pić produktu. Produkty OKO należy przemywać ciepłą wodą i mydłem, a w przypadku dostania się do oka przemyć ciepłą wodą i w razie konieczności udać się do lekarza.

”P16.

Istnieją tabele z ilościami dawek do każdego rozmiaru opony oraz zastosowania. Tabele dostępne u dystrybutora OKO Group.

”P17.

Produkt OKO Puncture Free należy wprowadzać w oponę przy ciśnieniu 2,73,5 bar.

”P18.

Nie, Opony z OKO można oddawać do recyklingu tak samo jak opony bez produktu OKO.

”P19.

 Nie, jak w przypadku innych opon, kierowcy powinni sprawdzać stan opon, ewentualne uszkodzenia oraz ciśnienie regularnie. Przyjmuje się minimum co 3 dni.

”P20.

Tak, produkty OKO są w pełni wartościowe w oponie bieżnikowanej, zgodnie ze sztuką bieżnikowania opon. Trzeba zdawać sobie sprawę, że opona bieżnikowana nie jest zalecana przez wszystkich producentów opon. Nie mniej jednak, uszczelniacze OKO działają identycznie w oponach bieżnikowanych jak i nowych oponach.

”P21.

Nie ma żadnego prawnego powodu, zgodnie z prawem UE lub USA, które mogą spowodować utratę gwarancji. Skład produktów OKO jest nieszkodliwy dla opon i gumy i jest kompatybilny z oponą. Jest możliwe, że w rzadkich przypadkach dystrybutor producenta opon może podjąć negatywną postawę wobec produktów produktów OKO. Może to być spowodowane tradycją historyczną i kulturową bycia ” anty – OKO ” lub nieznajomość nowoczesnych informacje technologicznych.

www.okogroup.pl

SKLEP WYŁĄCZNIE DLA FIRM - WYSYŁKA TYLKO NA TERENIE POLSKI, ceny Brutto

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!